Turberetninger - Ture - Gps - Arrangementer

Pas på - fortsat !!

Mere
4 måneder 2 uger siden - 4 måneder 2 uger siden #218 af Chr. Franke
Pas på !! blev oprettet af Chr. Franke
Tja. Kørte lidt rundt i det sønderjyske og endte i Oeversee. Hmm. Købte nogle Heidenau dæk. Det kan jo ikke skade. Den er ikke fejlfri endnu. Snakkede med æ Meister. Han kunne ikke hjælpe. Ok, så hjem til Inger og kaffe. Kørte ind til grænseforetningerne for lige at se smser. GSeren stod godtnok " lidt " skævt. Nå så må man vel bare tage et større skridt, med det resultat at hele maskine incl. kører lagde sig på siden. Ryggen sagde knak og det gjorde f...... ondt. Straks kom der mennesker og inden 5 sek. var der 2 politibiler, på tysk Peterwagen, og en ambulance. De mærkede, trykkede og snakkede og ind til undersøgelse i ambulancen. Alt var i orden og jeg måtte køre igen. Det gjorde jeg så. Jeg stod op på i fodhvilerne da jeg kørte gennem folkemængden ved forretningerne. Kæft, hvor sejt er det da. MEN over grænsen og helt selv gjorde det pisse ondt. Hjemme ved Inger kom jeg i gode hænder. Det var ren fejl 40. Når en GS står skævt kan man næsten ikke komme op på den og bom. Bare fordi jeg parkerede hvor astfalten hællede nedad. Av av. GSeren er i kælderen og jeg sidder i æ sessel med 2 piller og 1 glas vin. Det er nu heller ikke dårligt. Så en lille tur kan godt blive til 5 høns. Åas på der ude. Ses.
Sidste redigering: 4 måneder 2 uger siden ved Chr. Franke.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Mere
4 måneder 2 uger siden #219 af Poul L
Besvaret af Poul L på emne Pas på !!
Surt show, men tilsyneladende med mere skade på æren end på kroppen.
Og så benævner du tyske politibiler som Peterwagen.
Måske skal en GS'er fremover kaldes en VæltePeter.
Søgte på youtube og fandt noget, der ligner en GS-Væltepeter, ca. 50 sekunder inde i videoen.

God bedring.
Poul Lervad

Mere
4 måneder 2 uger siden #220 af Poul L
Besvaret af Poul L på emne Pas på - fortsat !!
og medens jeg sad og havde ondt af Kedde kom jeg til at finde dette lille humøropmuntrende indslag, hvori bl.a. indgår at nogle vælter.

Poul L

Mere
4 måneder 2 uger siden #221 af Chr. Franke
Besvaret af Chr. Franke på emne Pas på - fortsat !!
Lige til en oplysning, så hedder en politibil Tyskland en Peterwagen. Resten kan jeg ikke følge dig i.

Mere
4 måneder 2 uger siden - 4 måneder 2 uger siden #222 af Poul Petersen
Besvaret af Poul Petersen på emne Pas på !!
Ak ja!
Det med tysk politi har jeg også prøvet. Det var på vej hjem fra Moto GP i Belgien i 1977. Der kom også en helikopter svævende hen over. og de råbte der oppe fra gennem en "råber", om det var alvorligt.
Jo, i følge den strikse politibetjent. I hvert fald indtil han fandt ud af, at han og jeg røg den samme tobak, nemlig Mac Baren Virginia no.1. Så fik jeg lov til at køre videre med hvad der var tilbage af den BMW. Jeg havde jo indrømmet min brøde, og alle mine papirer var i orden.
Sidste redigering: 4 måneder 2 uger siden ved Poul Petersen.

Tid til at oprette siden: 0.716 sekunder